Als u zich heeft geregistreerd en een account hebt aangemaakt, kunt u door eenmaal te hebben ingelogd, simpel de website van De Makelaarontzorger als app installeren op uw laptop, pc of zelfs op uw telefoon (zowel op Iphone als op Android). Wel zo makkelijk als u een potentiële klant heeft weten te overtuigen om met uw makelaarskantoor zaken te gaan doen. Terwijl u nog met de klant aan de keukentafel zit, kunt u met de app direct al een bestelling plaatsen. Bij De Makelaarontzorger wordt dan onmiddellijk alles in gang gezet.
Ga naar de app van De Makelaarontzorger en klik op ‘Nieuwe bestelling’. Vul vervolgens in: Adres van de verkoper(s), de deadline (datum dat alle bestanden binnen moeten zijn), kies een pakket, kies eventueel losse diensten en klik als laatste op ‘Plaats bestelling’. Lukt het niet of heeft u vragen, klik dan op de SUPPORT knop.
U hoeft verder geen actie te ondernemen nadat u een bestelling heeft geplaatst. De order komt namelijk bij De Makelaarontzorger binnen en uw ‘vaste’ Ontzorgers worden vervolgens aan het project gekoppeld. Deze Ontzorgers nemen contact op met de verkoper(s) om een afspraak in te plannen.
Als de Ontzorgers een afspraak met de verkoper(s) hebben ingepland, gaan ze op de afgesproken dag en tijd hun diensten uitvoeren. Alle bestanden van alle Ontzorgers worden naar De Makelaarontzorger gestuurd. De voortgang van het project wordt in uw eigen portaal weergegeven. Als u inlogt, kunt u de status volgen. U ziet dan ‘Open’, ‘In uitvoering’ of ‘Afgerond’.
Het hele project wordt pas afgerond, wanneer De Makelaarontzorger alle bestanden van de Ontzorgers heeft ontvangen. Deze bestanden worden gecheckt en verzameld in een map, welke als een zip-bestand via We Transfer naar uw makelaarskantoor wordt gestuurd. U hoeft dan enkel de woning nog aan te melden. U ontvangt 1x per maand een factuur voor de geleverde diensten.